fredag 7 augusti 2015

Härlig fredag

I dag har jag haft en riktigt härlig fredag. Morgondopp i Öresund, frukost utomhus, lite avkopplande trädgårdsarbete och sedan en kreativ eftermiddag i min silverateljé.
Vimplarna har hängt ute och flera nya kunder har hittat in till mig. Tack för era besök och köp.

Jag har i dag gjort klart några beställningar och designat nya örhängen.
Dessutom börjar jag så smått fixa inför Hantverk på hamnen den 30 augusti. Då är vi flera konsthantverkare här på Barsebäckshamn som ställer ut. Mer info om det kommer snart här på bloggen, men skriv redan nu in datumet i din kalender. Den 30 augusti händer det mycket på Barsebäckshamn - förutom Hantverk på hamnen är det också Lions Sillamarknad som brukar locka 1000-tals besökare. Varmt välkomna till vår lilla idyll!


Filippa och Erla - två halssmycken designade av mig Christina Arvidson
Filippa är en ring som är vriden ett varv och Erla är silver och koppar i kombi.


Morgonbad i ett stilla Öresund - bästa tänkbara start på dagen


Godis från trädgården




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar