söndag 30 augusti 2015

Ännu en lyckad dag med Hantverk på hamnen

Nu pustar jag ut efter en fantastiskt rolig och välbesökt dag med Hantverk på hamnen. En bra bit över 100 personer kom och besökte mig. Tack alla ni som kom, tittade, handlade och beställde.

Jag är nu fylld av ny inspiration och längtar efter att få tillbringa många härliga timmar i min verkstad. Dels ska jag ta mig an mina nya beställningar och dels har jag flera nya idéer som jag vill försöka göra.

Här är några bilder från i dag. Nu ska jag ladda inför nästa utställning redan på lördag på Konstforum i Kävlinge, mer info kommer under veckan.


Hantverk på hamnen-gänget. Fr.v Wiveka Leander, Lena Bråberg Svensson, Marianen Löfgren, 
Karin Palm Lindén, Anne Bjellerup, Ingalill Andersson, Lotta Browall och jag Christina Arvidson.




Några av besökarna i djupa studier


Besökare under alla våra vindruvor


Min silverlärare Christina Walfridsson, hennes mamma och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar