torsdag 21 december 2017

Året som gått

Såhär några dagar före julafton vill jag passa på att önska alla Tre klockors kunder och besökare en riktigt God jul och ett Gott nytt år.

Mitt 2017 har varit ett fantastiskt år med många nya utmaningar.

  • I april började jag nytt jobb inom en för mig helt ny bransch, tandvården. Ett beslut jag verkligen inte har ångrat.
  • När det gäller mitt kreativa silverarbete har 2017 tagit mig till nya höjder. Jag har utvecklats i nya tekniker, varit på många för mig nya utställningsplatser (Hantverksmässa i Lomma, Hantverksmässan i Båstad, Bjärekulla marknad och Brukskonst i Löberöd) och även på några gamla utställningarplatser (Hantverk på hamnen, Högestad julmarknad). Dessutom har jag fått många nya spännande kontakter. TACK alla ni kunder och besökare för era uppmuntrande och berömmande ord. 
Jag hoppas att även 2018 ska bli ett kreativt och utmanande år. Jag har några olika spännande projekt och utställningar på G. Mer om dem kommer jag att skriva om här på bloggen och på hemsidan, Instagram samt Facebook när de närmar sig.
Du vet väl att jag även kommer att börja skicka ut Nyhetsbrev 4 gånger per år. Där jag berättar mer om vad som är på G hos silverateljé Tre klockor. Vill du ha mina nyhetsbrev - skicka då ett mejl till mig via länken här vid sidan.

Glöm inte att jag har öppet efter överenskommelse och när mina vimplar hänger ut.

God Jul och Gott nytt 2018 och tack för ett fantastiskt år. Välkomna tillbaka under 2018!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar