söndag 30 juli 2017

Mer än nöjd

Nu är Hantverksmässan i Båstad (Norrviken) över för i år. Jag måste säga att jag är mer än nöjd med mitt premiärår på mässan.
Stort TACK alla ni som besökt mig där, handlat av mig, beställt av mig eller kommit med berömmande och värmande ord. Jag hoppas verkligen att vi ses igen i Båstad nästa sommar.

Här kommer några sammanfattande bilder från i år

Sista fixandet inför fredagens öppnande

Lunchpaus fredag

Vila fredag kväll

Prat med besökare på lördagen

Fylld tälthall lördag eftermiddag

Regn mot taket



Jazz i Rammsjöstrand lördag kväll

Söndag

Oroliga arrangörer på söndagen

Regnig uteservering på söndagen

Solnedgång hemma på söndagen

Och du vet väl att du alltid är välkommen att kontakta mig om du är intresserad av något unikt i silver. Jag har öppet i min butik/ateljé efter överenskommelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar