tisdag 18 april 2017

Tack för all respons

Tack alla ni som kom och besökte Tre klockor och Hantverk på hamnen under påskhelgen. Ni var många som promenerade runt både i regn och snålblåst och solsken och vindstilla för att besöka våra öppna ateljéer.
Jag är supernöjd med alla fyra dagarna och mycket tacksam över all fantastisk respons för mina alster. Ni har både handlat, beställt och gett mig inspiration till nya saker. Tack!

Jag kommer att ha öppet i min ateljé/butik efter överenskommelse under våren samt vissa helger. När det är öppet hänger jag ut mina färgglada vimplar och klotet och marknadsför det även på Instagram #treklockor samt på Facebook. Så håll koll där.

Söndagen den 7 maj finns jag på Hantverksmässan i Lomma. Mer info om det kommer.

Skylt, vimpel och klot visar vägen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar