måndag 18 maj 2015

Presenttips

Äntligen har jag fått tid att åter vara i min silverateljé Tre klockor. Jag har huvudet fullt av nya saker jag vill göra. Men först ska alla beställningar bli klara.

Behöver du presenttips inför morsdag, bröllop, studenter eller födelsedagar? Då vet du väl att du kan hitta sådant hos mig.
Jag har silversaker både till henne och honom. Har jag inte det du söker  - då försöker jag hjälpa dig genom att skapa det.

Här är några exempel på vad som finns i färdigt just nu. Förutom nedanstående finns örhänge i olika modeller (pris från 150:-) och armband även de i olika modeller (pris från 350:-) samt bokmärke (från 150:-)


Hjärtan som hänge finns från 200:-
Levereras med läderrem, silverkedja kan fås mot extra kostnad.


Några olika halsband, finns från 300:-


Ringar finns i olika modeller och priser, från 100:-/st


Segelbåten har jag gjort i flera olika modeller (halsband, brosch, slipsnål och som tavla). 
Pris från 850:-

Och som vanligt håller jag öppet sista söndagen i månaden
 (nästa gång är den 31 maj klockan 13-16)
samt efter överenskommelse - ring eller mejla mig så bestämmer vi en tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar